Wie wordt
Marketer
of the Year
2017?

#MOTY17 11/10/2017
DOCKS DOME
BOULEVARD LAMBERMONT 1
1000 BRUSSELS

Laureaten

Laureaten Marketer of the Year 2017

Guy

GUY ELEWAUT

david

DAVID FAVEST

Bekijk hier de portretten van de laureaten 2017
Bekijk hier de portretten van de genomineerden

Ontdek hier de foto's van de avond

Presentatie

BAM en Trends stellen u het gala van de 23ste Marketer of the Year voor. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of –man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.

Laat u, tijdens het galadiner, inspireren door Peter Willems, Head of Marketing activities UEFA en woon de proclamatie van de 23e Marketer of the Year bij. Tijdens het galadiner breidt u uw netwerk uit en smeedt u een hechte relatie met uw klanten. Op het afsluitende open bar event praat u nog rustig na.

Programma

18:00 Receptie
19:00 Bekendmaking van de Marketer of the year 2017 tijdens het galadiner
Keynote speech:
Peter Willems - Head of Marketing activities, UEFA
22:00 Open Bar & Networking
Dresscode: business
Datum: 11 oktober 2017
Plaats: Ontdek een nieuwe exclusieve plaats
Docks Dome
Lambermontlaan 1
1000 Brussel
Prijs: € 275 (excl. btw) per persoon
€ 2 500 (excl. btw) per tafel van 10 personen
Organisatie: Mieke Knabben
02 467 57 44
mieke.knabben@roularta.be

Genomineerden

BAM en Trends presenteren u de 5 genomineerden voor de titel van Marketer of the Year 2017.

Elke taalgroep zal 1 winnaar tellen.
De verkiezing gebeurt via stemmen uit 3 verschillende hoeken:

- 50% van de stemmen wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year.
- 25% van de stemmen wordt bepaald door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van BAM.
- 25% van de stemment wordt bepaald door het grote publiek
(leden van BAM en lezers van Trends en Trends-Tendances).

Partners

Een organisatie van:

Logo Trends  Bam

In samenwerking met:

Minds & More

Met dank aan:

Of cores  Roularta

Vorige editie


‘Consument zit tot in de kern van het bedrijf’
Severine Distave, vicepresident marketing en innovatie bij Alpro Europe, is de Nederlandstalige Marketeer van het jaar 2016. Lees meer...